inşirah suresi yorumları




inşirah suresi Hakkında 1024 Yorum Yapılmıştır


CUNEYD

Değerli arkadaşlar Rabbim hepimizin duasıını kabul etsin, sıkıntılarını gidersin, sizde dua edin, birbirimiz için

2014-01-21

Kullanıcı oyu: 4,5

demir

Değerli kardeşlerim ALLAH asığının bol bol ALLAH ı zikretin sabredin ve geçmişinizi kontrol edin tövbe edin yanlışlarınızı tekrar yapmamaya çalışın inşirah suresini sık sık okuyun

2014-01-21

Kullanıcı oyu: 4,5

Dönsel

Öyle Zordayim ki gencligimi çaldılar ve millet paşa paşa yaşıyor yuregim yaniyor ne olur dualarinizi bekliyorum Allah rızası için.

2014-01-21

Kullanıcı oyu: 4,5

ali

arkadaşlar sıkımtım çok allah rızası için dua istiyorum sizlerden ne olusun dua edin sıkıntılarımdan kurtulmak için allahda duaları boş çevirmez şahsıma dua istiyorum ve rica ediyorum allah razı olsun edendende etmeyendende

2014-01-20

Kullanıcı oyu: 4,5

nurten

çok sıkıntılı günler yaşıyorum,ailem dağılmak üzere kızımın babasından ayrı olmasını istemiyorum ,lütfen dua edin kızımın anası ve babasıyla mutlu bir evde büyümesi için

2014-01-19

Kullanıcı oyu: 4,5

Şerife

Arkadaşlar benimde imtihanım çok zor kızım var beş yaşında otizim hastası tedavisi yok yeni konuşmaya başladı sürekli soyunuyo üzerindekileri bizim ger dediğimizi anlamıyo uyku ilacıyla uyuyo geceleri kızım olduktan sonra oğlum bizi bırakıp ananesine gitti eve gelsede sürekli kavga dövüş duaya çok ihtiyacım var lütfen benim içinde dua edin

2014-01-19

Kullanıcı oyu: 4,5

zeynep

Zor durumlarda sadece ve sadece Rahman ve Rahim olan Allah var

2014-01-16

Kullanıcı oyu: 4,5

Fatih

Saniye kardeşim, bu dünyada aslında hiç kimsenin kimsesi yok Allahtan başka. Peygamber efendimiz babasını hiç görmemişti, annesini de 5-6 yaşlarında kaybetti. Allah kimsesizlerin kimsesidir. Sen sabret bak yemin ederim ki bu zorlukların ardından çok güzel günler gelecektir. Sadece sabret. Ama yaşam mücadelesini de en ahlaki şekilde devam ettir.

2014-01-15

Kullanıcı oyu: 4,5

gül

Saniye bu mesjimi lutfen oku ve cevap ver
bu kadar sacma sapa seyler dusunme kardesim; yani bir kadin bu kadar caresiz olamaz heleki kendini amacsiz gormen de bi o kadar . Sen yanliz degilsin allah var ona yonel birakip gittiyse bi tekmede sen vur, kendine bi is bul ve hayatina bir yon ver boyle bi sey yok seni birakan kisi dogurmadiya ayrica gittiyse gitti gidene gule gule tek degilsin evin de melekler var kalbinde allah bunu dusunursen rahatlarsin; ayrica hangi ulkede olursa ol kadin siginma evleri de var kendi carene bakAcaksin birine muhtac olmaktan vazgec insaniz ve yasiyoruz kimseye muhtac degilsin kii, insallah bir an once toparlNirsin ve aklini basina alirsin bu sitede insanlarin yazilarini okuyunca bil ki ne kadar rahatsin okadar hasta var bi suru dert seninkisi sana gore buyuk olabilir ama saglikli oldugmuza sukretmemiz lazim her an saglikli olduktan sonra her sey istedigin gibi olur insallah sana moral olmustur..oyle beni birakip gitti diye bu dunyadan gidicem falan o kadar kolay degil ..ayrica giden gittiyle kendini olduren de oldugle kalir herkes hayata devam eder..bunlari dusun..

2014-01-15

Kullanıcı oyu: 4,5

selma

Tulay kardesim, dualarim seninle, unutma rabbim hep yanindadir, o rahmandir, rahimdir. Tum dertlere devadir.

2014-01-13

Kullanıcı oyu: 4,5

tülay

arkadaşlar çok kötü bi durumdayım

2014-01-13

Kullanıcı oyu: 4,5

ahmet öz

SANİYE herkesin derdi var ama pes etmiyor insan acılar insana kamçı gibi gelir ama sen yinede dayan dua et fani dünya aldanma ben mutluyum diyen insanın sözüne kanma pes etme pes etme pes etme

2014-01-13

Kullanıcı oyu: 4,5

seray

Saniye kardeşim Allah yardımcın olsun öncelikle ne kadar güçlü biriymişsinki Allah seni böyle bir imtihanla sınıyor. Allah kimseye taşıyamayacağı yükü vermez, derman yine Onda. Sen Ona sığın sadece. Bazen insan boğulacak gibi oluyor bende şuan pek iyi sayılmam ama böyle zamanlarda Allah razı olsun bu siteyi kuranlardan burada ve çeşitli sayfalarda sureler dualar okuyup yahut dua isteyip rahatlıyorum. Bu mübarek gecede ibadetlerine devam et ve umudunu kaydebip kötü düşüncelere sürüklenme. Gün geçtikçe daha iyi olacaksın sadece sabır biraz. Hepimiz dua edelim birbirimize, Rabbim aydınlığa çıkarsın... Hayırlı kandiller.

2014-01-13

Kullanıcı oyu: 4,5

cemre

Öncelikle herkese iyi kandiller yorumları okurken saniye adlı kişinin yorumu dikkatimi çekti ben bu dünyadan gidiyorum işte ne demek güzel kardeşimm psikolojik bir destek almaya ne dersin

2014-01-12

Kullanıcı oyu: 4,5

Saniye

ben kissesiz yersiz yurtsuz öksüz biriyim.eşim beni terk etti hemde hiç olmayacak havadan sudan sebeplerle.Anne babasının evine döndü.Sığınak kimseleri var ne güzel ama ben amaçsız yersiz yurtsuz böyle ortada kaldım.çok acı çekiyorum.artık onunla bu dünyada böyle yaşayamıyorum.yaşamak için hiç bir amacım yok.bensiz mutlu oluyorsa olsun bakalım.ben bu dünyadan işte gidiyorum...

2014-01-12

Kullanıcı oyu: 4,5

güler kaya

öncelikle mevlüt kandiliiz mübarek olsun çok önemli bir niyet için 33 fetih süresine niyetlendim bilenler okurmusunuz lütfen allah razı olsun

2014-01-12

Kullanıcı oyu: 4,5

abdullah

Tüm islam alemindeki darda olan, sağlığı sıhhatini kaybetmiş şifa bekleye tüm insanlığın sıkıntılarını gider yarabbim...
Bir müminin diğer mümine dua etmesinden güzel bir şey olamaz. Yalnız dua bekleyen dua isteyen mümin kardeşlerimizin çoğu sınavlarında başarılı olmak, iste piyasadaki borçlarını kapatmak gibi dünyalık isteklere yönelmişler. Unutmayalım ki Yaradan bizi hayatın her anında sınava tabi tutmaktadır, kulum bana ne zaman isyan edecek diye işte tam da bu böyle düşünmeye başladığımızda daha fazla secde daha fazla dua etmek daha fazla yakarışlarda bulunmak gerekir. Mesut kardeşimin yorumuna tamamen katılıyorum Sınavlar için kendini harab eden kardeşlerim, okul illaki biter kimi 4 sende bitirir kimi 6 senede böyle basit şeyler için kendinizi harap etmeyin. Yaradn her şeyin en hayrlısını en güzelini verir. Eğer sınavlada bir başarısızlığınız varsa Mutlaka ondada bir hayır vardır. Dünyalık işler için kendinizi harab etmeyin.

2014-01-12

Kullanıcı oyu: 4,5

tugay

Kardeslerim banada dua,edin alah rizasi icin herseyi kafaya takan en kucuk seyleri buyuten yapim var uni okuyorum derslerim iyi gitmiyor biran once okulu vitirip aileme,yardm etmk istiyorum ama olnuyor benim uzulnemi,gectim aileme kiyamiyorum banada dua,edin kardeslerim

2014-01-10

Kullanıcı oyu: 4,5

derya

inşallah arkadaşlar herkesin ddiliyle söyleyemediği ğönlündeki şeyleri versin allahü teala

2014-01-09

Kullanıcı oyu: 4,5

Alperen

çok güzel bir sure öğretmen ezberlememizi istedi

2014-01-09

Kullanıcı oyu: 4,5

Reşit KARADENİZ

RABBİM BURDAKİ HALİSANE NİYETLE BATILDAN HAKKA DÖNEN BÜTÜN MÜMİN VE MÜMİNE İMAM GARDAŞLARIMA MERHAMET VE RAHMETİYLE MUAMELE EYLER İNAŞALLAH.RABBİMİN AZABINDAN YİNE RABBİMİN MERHAMETİNE SIĞINIRIM.AMİN

2014-01-09

Kullanıcı oyu: 4,5

nevin

Güne dua ile başlayınız.Nefsimizin şerrinden,Şeytanın şerrinden ,Kötü insanın şerrinden mevlama sığınalım.Allah dualarımızı kabul etsin.

2014-01-09

Kullanıcı oyu: 4,5

Yunus demir

Bu bahsettiğiniz yöntemle sadece kendinizi yorarsınız
Aslında daha basit yöntemler var..

2014-01-09

Kullanıcı oyu: 4,5

Ahmet

Son bir kaç yıldır işlerim inanılmaz derecede ters gidiyor. Hele son zamanlarda hepten sapa sarmaya başladı ve battıkca battım. Uçan kuşa borcum oldu neredeyse. Bende işler ters gittikçe alkol ve kumara verdim kendimi. Geceleri borç düşünmekten uyuyamıyorum ve bunu bile bahane ederek içerdim en azından sızıp kalıyorum bir şey düşünmeden diye. Peki ne değişiyor? Sabah kalktığında her şey aynı.. Allahın izniyle artık hepsine son verdim, namazada başlıyorum. Bu dualarıda inşAllah dilimden düşürmeyeceğim. Ve inanıyorum ki biz Rabbimize yöneldikçe her şey yoluna girecektir. Allah günahlarımızı affetsin, nefsimize hakim olmamıza yardım etsin, hakkımızda hayırlısını versin inşAllah. Birbirimizden dualarımızı esigemeyelim.
Selametle..

2014-01-08

Kullanıcı oyu: 4,5

ZEYNEP

Ben biraz zor günler geçiriyorum insanların hiç tanımadığı insanlara dua etmeleri o kadar güzelki Allahım derdi olan herkeze bir kapı açıyor ben kendi yaşadığım olayları düşündüm bu akşam.Ve ondan başka el uzatacak ondan başka yardım edecek hiç birşey yok.Birbiri için dua eden herkesten rabbim razı olsun tez zamanda benim sıkıntımda dahil olmak üzere rabbim hepimizin sıkıntısını alsın götürsün inşallah.

2014-01-08

Kullanıcı oyu: 4,5

hacer

edanur kardeşim rabbim yar ve yardımcın olsun dualarım senınlee ınsallah aeol

2014-01-07

Kullanıcı oyu: 4,5

yusuf

Mizanda Sırat ta ve Kevser havuzunun başında Kainatın Efendisi Hz Peygamberimiz Muhammed Mustafayı (SAV) görmek,ümmetine dahil edilmek nasip olsun hepimize İnaşaAllah , Allah iki cihandada iyilik ve güzellik versin tüm inanalara Kafirler toplumuna karşı bize yardım etsin sıkıntılarımız elbette geçecektir kardeşlerim. Şükürler olsun İnşirah suresini bize kavuşturana bir zorluk ardına iki kolaylık Süphanallah

2014-01-07

Kullanıcı oyu: 4,5

edanur

Ben fen lisesine gidiyorum ve mezun olmama 1 yilim var fakat artik tahammul edemiyorum dersler o kadar agir geliyoki tabii baska seylerde yuk olmuyor degil bana ama ne zaman sinavlarim gelse catsa hep agliyorum.oyleki biri gozunun ustunde kasin var dese bile agliycak duruma geliyorum ustune bir de bu ruh haliyle girdigim icin sinavlarim da kotu geciyor ve onca calismam bosa gidiyor bir de bunun icin agloyorum . Gecen haftalarda kendimi camdan asagi atmayi dahii dusundum neyseki gecti bu halim suan rabbime binlerce kez sukurler olsun ama icimde ki bu sikintiyi atamiyorum bir turlu allah rizasi icin dualarinizdan beni de eksik etmeyin bu hafta sinavlarim basliycak ve boguluyorum adeta rabbim sizin de sikintilariniza derman olsun abilerim ve ablalarim

2014-01-07

Kullanıcı oyu: 4,5

akın

Arkadaşlar benim içime bazen sıkıntı geliyo ve bir süre gitmiyo ne yapmam lazım

2014-01-06

Kullanıcı oyu: 4,5

meliha

sevgili selma bugün okuduğum tüm duaları sana yolluyorum rabbim kabul etsin

2014-01-04

Kullanıcı oyu: 4,5

ırmak

A.s.. Rabbim kimseye dert verip derman aratmasn ama dertsz insan yok herks haline sukretmeli bence ufak seyleri hayatmzda fzla buyutuyorz bazen tevekkul etmeli bzden kotu durumda olanlari gorup binlerce sukur etmelyz.. ben 3 yildr bu dusunceyle umutla bekliyrm nisanlim Ali losemi tedavisi goruyor onun adina sizlerdn dua istyrm.. kimin duasının kabul olacagni rabbim bilir lütfen bi kerede olsa dua edin iyi olsun yensin bu hastalığı önümüzde koskoca bi ömür var yaşayacak daha cok seyimiz güzel gunlerimz hayallerimz var..

2014-01-04

Kullanıcı oyu: 4,5

Selma

Guzel kardeslerim, Başarılı olmam için Allah aşkına ne olur bir kez benim icin dua edin
Allah bu siteyi yapanlardan ve dua edenlerden razı olsun. Allah herkesin muradini versin insallah

Sahih bir hadiste Allahın Rasûlü (s.a.v) şöyle buyurmaktadır:
Bir insan yanında olmayan bir kardeşine hayırlı bir dua ederse Cenab-ı Hak ona muhakkak bir melek tayin eder ve yanına arkadaş olarak koyar ki her dua edişte o görevli melek Amin bir o kadar da senin için der (Müslim Zikr: 87)

2014-01-03

Kullanıcı oyu: 4,5

Saygın

Esin Allah teyzenin yardımcısı olsun.Allah herşeyi herkesin gönlünce versin.Hayırlı ömür hayırlı ölüm nasip etsin.Allah iyi insanları sevdiği kulları ile karşılastırsın. Allahım bizi sevsin sevdirsin sevindirsin.Günümüz dünümüzden güzel geçsin İnşALLAH

2014-01-02

Kullanıcı oyu: 4,5

esin

Arkadaşlar benim teyzem kanser hastasi ve bütün vücuduna sardı Allah rızası için ona dua edelim. Suanda zor yürüyor kendi işini kendi yapamıyor artık yemek gelirse yiyor yapan olmazsa aç kalıyor. Lutfen dua edelim Allah rizasi için. Allah c.chepimizin yar ve yardımcısı olsun

2014-01-02

Kullanıcı oyu: 4,5

umut

Arkadaslar gercekten cok mutsuzum herzaman icimde aglamali bir hal var. Univ. gittim ilk defa yurtta kaliyorum. Hicbir sey istedigim gibi gitmiyo. Uyuyamiyorum, ders calisamiyorum... dualariniza ihtiyacim var Allah edenden de etmeyendende razi olsun

2014-01-01

Kullanıcı oyu: 4,5

eda

allah kolaylık versin

2013-12-29

Kullanıcı oyu: 4,5

Sıla

Çok ama çok önemli sınavlar var benim icin geçmem lazım dualarınızı bekliyorum Allahım herkesin dualarını kabul etsin.

2013-12-29

Kullanıcı oyu: 4,5

Dilek

Benimde sizden bir farkım yok sizi en iyi ben anlarım. Allah yardımcımız olsun herkesin. Vakıa duasına okuyun

2013-12-28

Kullanıcı oyu: 4,5

melike

Ya evvel okuyun 4 cuma üstüste 1000 defa
ve de ya varis okuyun 707 adet

2013-12-27

Kullanıcı oyu: 4,5

melek

gönül kardesim Allah varya o güzel ALlahım işallah yar ve yardımcın olsun.sunu unutma derdini vermeden önce dermanını hazırlar bu günlerin sonunda mutlaka seni ve cocuklarını da sevindirecek sakın unutma Allahım dualarını kabul etsin

2013-12-26

Kullanıcı oyu: 4,5

harun

ins acar allah c.c.l yardım etsin sizee

2013-12-24

Kullanıcı oyu: 4,5

Cihan

Okudum abla

2013-12-22

Kullanıcı oyu: 4,5

melek

Allah hepinizden ttek tek razı olsun yorumlarınız için tesekkür ederim Allahım Elhamdülillah cok sükür

2013-12-20

Kullanıcı oyu: 4,5

enver ozdemir

iki elim havada teslim olmuşum Allaha
ne yorum yapacağım yorum yapmağa benim ve babamın haddine mi düşmüş.
Allaha yıldızlar sayısınca şükürler olsun böyle bir sure indirmiş. sonsuz şükürler olsun

2013-12-18

Kullanıcı oyu: 4,5

denizz

çok kötü günler geçiriyorum kendimi bildim bileli ailemin borçları var ve ben onlara yardım ediyorum helal olsun annem bu dertle öldü onu yeni kaybettim çok sevdiğim eşim vardı ama yurt dışında çalışıyordu ama para yüzünden onunla çok kavga ettim onun yurt dışında çalışıp sıkıntıda olduğuna inanmadım sanırım ailemin de mağduriyeti nedeniyle benim de psikolojim bozulmuş şimdi eşimle boşanıyoruz bir oğlum var eşime dönmesi için çok yalvardım olmuyor lütfen benden dualarınızı esirgemeyin

2013-12-13

Kullanıcı oyu: 4,5

Fazlı

değerli kardeşim... yukarıda paylaşmış olduğun durumları, kendi hayatımda bi kaç defa yaşadım.. Allah yardımcın olsun.. içinde dünya olmayan bir abdest içinde dünya olmayan bir namaz ile bulunduğun durumdan çok basit bir şekilde kurtulabilirsin.. Allah sevdiği kuluna sıkıntı verir..

2013-12-11

Kullanıcı oyu: 4,5

kenan

ben şuan du bekliyorum kaybım var ve eşim zor durumda siz kardeşlerimin duasını bekliyorum selam ve selametle

2013-12-11

Kullanıcı oyu: 4,5

elif

Esimle cok mutsuzum uc yillik evliyim ama hep huzursuzluklar yasadik sabredemiyorum artik nolur yardimci olun

2013-12-10

Kullanıcı oyu: 4,5

gonul

arkadaslar kimseyi tanimiyorum ama hosgorunuze siginiraka sizlerden dua rica ediyorum belki aramizdan birsinin duasini kabul eder yuce rabbim 18 aralikta cok onemli bir karar alinacak benim icin hollanda belediyesi tarafindan gunlerdir uyumuyorum cocuklarim ders calisamiyorlar korkudan nolur allah rizasi icin dua edin cok ama cok ihtiyacim var ama yinede edenden yada etmeyenden allahim razi olsun dusmanima yasatmaisn boyle bir durumu hali iken hasiz duruma dusuyorum tek hata kendimi savunamiyorum yuce rabbime yalvariyorum evlatlarimla birlikte canimi al allahim diye yanlis dusundugumun farkindayim ama baska carem kalmadi

2013-12-10

Kullanıcı oyu: 4,5

şeyma

ben 2aydır kötü günler geçirdim okulumla ilgili allah rızası için bana dua edın hayırlısıla ders çalışma gücü sabır ve hayırlısıyla okulumu uzatmadan geç ve zor olmadan mezun olabilmemi nasip eylesin rabbim herkesten şimdiden allah(c.c)razı olsun

2013-12-06

Kullanıcı oyu: 4,5
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |


#



Gizlilik İlkeleri | Güvenlik İlkeleri | İletişim | Site Haritası | Yardım Forumları

inşirah suresi, Sitede yer alan grafiklerin tüm hakları saklıdır. Kopyalayanlar hakkında yasal işlem yapılacaktır. Sitede yer alan bilgiler sadece bilgilendirme amaçlı olup, kullanımına, uygulanmasına, satın alınmasına, delil gösterilmesine veya tavsiye edilmesine aracılık etmez. Sitemizdeki bilgiler, hiç bir zaman kesin bilgi kaynağı olmayıp, kullanıcılar tarafından eklenmiştir veya yorumlanmıştır. buradaki bilgiler sitemizin asıl görüşlerini içermeyebileceği gibi hiçbir taahhüt ve tavsiye yerine de geçmez.

DMCA.com

Temmuz - 2017